klepnutím na název položky se dostanete na žádaný obsah
 |
Síla:
Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkovi způsobovat větší zranění
|
 |
Obrana:
Snižuje protivníkovi modifikaci šance na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvyšuje maximální množství tvé životní energie
|
|
Šikovnost:
Zvyšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méně často mineš soupeře
|
|
Výdrž:
Snižuje protivníkovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvyšuje modifikaci regenerace zdraví
|
|
Kouzlo osobnosti:
Zvyšuje tvou modifikaci Bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvyšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.
|
|
Životní energie:
Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš.
|
Přepočet některých záporných hodnot z výzbroje a výstroje:
-1 bonusové poškození (na protivníka)
|
= |
+ 3 Výdrž |
- 1 bonusová šance na zásah (na protivníka) |
= |
+ 3 Obrana |
- 1 bonusová vloha (na protivníka) |
= |
+ 3 Kouzlo osobnosti |
MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ X BONUSOVÉ)
Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy; každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základni a bonusové vlohy). Co to znamená? Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkoví 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkové výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění.
Útok: |
Udává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola |
Základní poškození: |
Zvyšuje poškození způsobené protivníkovi (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi) |
Základní šance
na zásah:
|
Zvyšuje tvé šance na zásah protivníka |
Základní vloha: |
Zvýší šanci na aktivovaní aktivního talentu |
Bonusová vloha: |
Může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu |
Obnova životů: |
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví |
Rozdělují se na aktivní a pasivní.
Aktivní: |
Může, ale nemusí být aktivována během jednoho kola např.: máš 4 aktivní speciální schopnosti a všechno se podaří, takže každá ze 4 speciálních schopností se spustí jednou během souboje |
Pasivní: |
Je neustále aktivována, vylepšuje trvalé tvé modifikace nebo staty |
Jak se naučím speciální schopnosti?
Každá postava začíná s 1 AKTIVNí speciální schopností : dvojitý úder. Další body na speciální schopnosti musí být koupené za goldy (maximální počet je určený tvým levelem). S těmito body můžeš nastavit svoji postavu podle svého. Každá speciální schopnost má požadavek na úroveň. Znovunastavení těchto speciálních schopností bude možné za kameny.
BOJOVÁ HODNOTA
S novým systémem má každý hráč bojovou hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností. Vyhledávaní protivníka bude teď využívat bojovou hodnotu místo úrovně. Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.
PRŮBĚH BOJE
Souboj trvá maximálně 10 kol. Když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává. Po 10 kole souboje vyhrává ten, kdo způsobil v souboji více poškození.
Průběh bojového kola :
A - je spuštěná speciální schopnost?
B - zaútoč
C - jsi zasáhnutý?
D - stále stojíš? Jde se na další kolo
Co obsahuje zpráva o boji?
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození.
Jak tyto modifikace vylepšit?
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty.
Šance na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižší než číslo před závorkou, akce proběhne
(trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne
mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine.
Šance: |
Je to šance na aktivovaní aktivního talentu. Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah |
Poškození: |
Základní hodnota je 125. Zvyšuje poškození způsobené protivníkovi (udává kolik zranění můžeš způsobit soupeřovi) |
Existuje 8 aspektů, které popisují hráčovu přirozenost. Každý aspekt má dva příbuzné aspekty (např. Korupce - Člověk - Vědomosti) a jeden opačný aspekt (např. Člověk - Bestie). Každý hráč má celkem 8.000 bodů aspektů. Nový hráč začíná s 1.000 bodů pro každý aspekt. Aspekty se mění akcemi při misích. Pokud například vyhrajete body pro lidský aspekt, zároveň tím ztratíte body v aspektu bestie (v aspektu, který je protikladem). Pokud se aspekt zvýší, jeho příbuzné aspekty jsou zvýšeny též. Opačný aspekt je následně snížen o celkový počet bodů, o které se zvýšily tři příbuzné aspekty. Pokud zvýšíte hodnotu aspektu nad určitou mezní hranici, obdržíte jiné bonusy na atributech nebo bojových modifikacích.
|
Člověk |
1. stupeň: +5 kouzlo osobnosti
2. stupeň: +25 kouzlo osobnosti |
|
Vědomosti |
1. stupeň: +3 bonusová vloha
2. stupeň: +15 bonusová vloha |
|
Řád |
1. stupeň: +5 obrana
2. stupeň: +25 obrana |
|
Původ |
1. stupeň: +5 šikovnost
2. stupeň: +25 šikovnost |
|
Příšera |
1. stupeň: +5 síla
2. stupeň: +25 síla
3. stupeň: +25 síla -15 obrana (na protivníka) |
|
Zničení |
1. stupeň: +6 bonusové poškození
2. stupeň: +30 bonusové poškození
3. stupeň: +30 bonusové poškození +12 zákl. poškození |
|
Chaos |
1. stupeň: +5 výdrž
2. stupeň: +25 výdrž |
|
Korupce |
1. stupeň: -3 bonusová vloha (na protivníka)
2. stupeň: -15 bonusová vloha (na protivníka) |
Pokud máte vybráno, bude vás určitě zajímat za kolik bodů jednotlivé stupně jsou, tak tedy:
1. stupeň: 1750 bodů
2. stupeň: 2500 bodů
3. stupeň: 5000 bodů
Princip získávání bodů:
Pokud získáte v úkolu "jeden bod" lépe řečeno "jedno zvýšení" tj. , získáváte pro daný aspekt hned 3 body ale zároveň i po jednom bodu pro aspekty sousedící s tímto aspektem (tj. dohromady 5 bodů), zároveň tím ale snížíte hodnotu aspektu přímo protilehlému aspektu který zvyšujete a to hned o 5 bodů.
Pokud tedy budete mít úkol ohodnocen dvěmi "zvýšeními" pro jeden aspekt, tj. , násobí se toto celé dvěmi přidává se tedy 6 bodů aspektu který zvyšujete po dvou bodech sousedícím aspektům a z aspektu přímo protilehlému se odečítá 10 bodů.
Má to, ale ještě jednu podmínku, aspekt z kterého odečítáme musí mít minimálně daný počet bodů, které chceme odečíst, jinak se to neprovede.
A teď jak se k jednotlivým bodům dostat. Máte vždy minimálně 2 možnosti jak daný úkol vyřešit, zde je jejich přehled:
přeskočit |
2x příšera (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
hledat lepší cestu |
1x člověk (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
prozkoumat |
1x vědomosti |
pokračovat v chůzi |
NIC - přechod na další úkol |
všechno rozdrtit |
1x zničení |
svést na falešnou cestu |
1x korupce (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
sežrat |
1x příšera + léčení 2500, zlato, zkušenosti |
eskortovat |
2x řád + zlato |
využít šance |
1x vědomosti + zlato, zkušenosti |
zeptat se na víc |
1x korupce (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
špehovat |
1x příšera, 1x původ + zlato |
zapálit vše |
2x chaos |
skrýt |
1x původ + zlato, zkušenosti |
vstoupit do lesa |
NIC - přechod na další úkol |
terorizovat |
1x chaos (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
loupit |
1x příšera + zlato, zkušenosti |
plný útok |
1x příšera, 1x zničení + boj (zlato, zkušenosti, poškození) |
být statečný |
2x řád (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
přijmout |
1x původ (poškození při neúspěchu nebo zkušenosti při úspěchu) |
vyloupit město |
2x příšera + zlato, zkušenosti |
vstoupit do města |
1x člověk |
hodit dovnitř minci |
1x vědomosti a -1 zlato |
hledat mince |
2x korupce + zlato |
obalamutit |
1x korupce + 1x člověk |
účastnit se |
2x člověk |
Výsledky svojí činnosti při plnění nekonečného úkolu najdete na záložce Aspekty v grafu a tabulce. Jakmile dosáhnete bodové hranice některého Aspektu, objeví se bonus v grafu, tabulce i ve vašich statech.
Jelikož popisy totému jsou zde trochu nepřehledně po celém fóru, rozhodl jsem se to zde trochu sjednotit. Jako neaktivní účty budou považovat všechny účty které jsou nečinné déle než 100 dní.
Výjimka: prémiový účet! V tomto případě není považovaný za neaktivní! Jestli někdo napadne nečinný účet a bitvu vyhraje, tak šance, že bude účet smazán a z něj získaný totém, záleží na době neaktivity.
Pro upřesnění:
Konto 100 dnů neaktivní = 0% šance , že účet bude zrušený
Konto 120 dnů neaktivní = 20% šance , že účet bude zrušený
Konto 150 dnů neaktivní = 50% šance , že účet bude zrušený
Konto 190 dnů neaktivní = 90% šance , že účet bude zrušený
Konto 200 dnů neaktivní = 100% šance , že účet bude zrušený
Konto 230 dnů neaktivní = 130% šance => v tomto případě nečinný účet může být zrušený dokonce když bitva byla prohraná. Jestli někdo zvítězí v bitvě a účet je zrušen, tak vítěz bere Totem.
Co je totem?
Totem je to, co je "zanechal" poražený účtet jako "zub", "srdce" nebo "vlasy" hráče.
Totem se objeví v celkovém pohledu na inventář. Hráč může neset tolik totemů, kolik dovolí úroveň skrýše, maximum 11. Jestli veškeré sloty jsou obsazeny, totem nelze získat ani při vyhrané bitvě nad smazaným účtem. Každý totem má bonusy. Dává vám jednu až 2 vybrané schopností a to 5% - 10% ze schopnosti poražené osoby. Jestli nečinný účet například měl sílu: 60 potom totem vám dá zisk +3 až +6 síly. Ale, jestli výsledek schopnosti by byl menší než 1, pak nedostanete nic.
Může někdo prodat Totem?
Totemy nemohou být prodaný na tržišti ale obchodník je chce koupit. Když vyhrajete jeden nebo několik totemů, ukáže se u obchodníka nová volba Totem. Tam můžete vidět všechny totemy, které máte a prodat je obchodníkovi. Všichni hráči mohou vidět vaše Totemy ve vašem profilu, ale nemůžou vidět, které jsou právě teď aktivní.
 |
 |
 |
 |
Zub |
Seschlá hlava |
Duše |
Srdce |
 |
 |
 |
 |
Oko |
Ruka |
Dech |
Duch |
 |
 |
 |
|
Ucho |
Noha |
Trs vlasů |
|