PRAVIDLA HRY, GO
Jak kontaktovat herní podporu, GO
Problémy ve hře
Práce GO (GameOperator) je zablokovávat podezřele vypadající účty. Pokud se cítíte neprávem zablokován, nebo vás někdo urazil, napadl vícekrát než 5x za kalendářní den či jakýmkoliv jiným způsobem porušil herní pravidla, kontaktujte GO daného serveru (22), na kterém hrajete. V případě že se nedočkáte odezvy do 48h nebo máte pochybnosti o rozhodnutí GO, kontaktujte SGO a pokud je přesto něco co byste potřebovali objasnit, kontaktujte GA.
Server 22
Gameoperátor: Feda
Kontakty: ticket system (vybrat server 22) , email: Feda@bitefight.cz
Kontaktování SuperGameOperátora - SGO
SGO kontaktujte pouze v případě, že vám GO neodpověděl do 48 hodin či nesouhlasíte s jeho rozhodnutím!
GA s 12 - 22
GameAdministrátor: mandorka
Kontakty: ticket system (vybrat server za který hrajete a do obsahu zprávy vepište že je určena GA) ,
email: mandorka@bitefight.cz
Komunikace s týmem
Tým BiteFight.cz se rozhodl uvést v platnost drobné změny, které nám umožní co nejdříve a nejefektivněji řešit Vaše problémy a dotazy.
Ticket systém
Nejvýhodnější způsob komunikace mezi uživatelem a týmem. Nepochybně jedna z nejpříznivějších výhod, kterou Vám ticket systém nabízí je, že pokud Vám GO neodpoví do 48 hodin, je ticket automaticky přesunut patřičnému SGO, tj. již není potřeba cokoliv přeposílat a máte jistotu, že Váš požadavek bude vyřízen v nejkratší možné lhůtě.Snažte se využívat Ticket systém výhradně při komunikaci, která má přímou souvislost s porušením Pravidel hry.
E-mail
Každý ze členů týmu má přidělenu služební mailovou schránku, která má tvar nick@bitefight.cz ( např. mandorka@bitefight.cz). Tímto žádáme hráče, aby nereagovali na mailové zprávy, které nebudou obsahovat výše zmíněnou koncovku @bitefight.cz (či jejich obdodu z jiných her, např. @gladiatus.cz, @tanoth.cz apod.). Vyhnete se tím možným problémům, které jsou spojeny s podvodníky a zloději účtů. Snažte se využívat email výhradně při komunikaci, která nemá přímou souvislost s porušením Pravidel hry .
Komunikace prostřednictvím PM na foru a IRC chatu zůstává beze změn. Snahou týmu je umožnit Vám co nejjednodušeji a nejrychleji vyřešit problémy, které Vám nastanou během Vašich chvil strávených u hry BiteFight.cz .
Vytvoření nového ticketu:
Vyberte typ sekce podle vašeho druhu otázky. Máte na výběr ze 3 možností.
Fórum - sem směřujte vaše dotazy týkající se pouze oficiálního fóra hry Bitefight.cz.
Hra - zde se řeší vaše dotazy týkající se pouze hry bitefight.cz
Platba - jakékoliv otázky týkající se nákupu ďábelských kamenů pište sem.
Pokud vyberete sekci Hra, zobrazí se vám následující formulář:
(sekce fórum je podobná sekci hra, sekce platba vás přesměruje na oficiální stránku podpory pro platbu).
1. Vyberte server na kterém hrajete: 22
2. Vaše přezdívka ve hře:
3. Aktuální emailová adresa uvedená u vašeho účtu ve hře
4. Kontrola správnosti emailu
5. Předmět vašeho dotazu (např. diskuze k banu, nahlášení sdílení IP/PC apod.)
6. Popište co nejpodrobněji váš problém, dotaz apod
7. V případě nutnosti nastavte cestu k obrázku který chcete odeslat (nepovinné)
8. Odeslat
Kontrola stavu Vašeho ticketu:
Vyplňte Klíč a Kontrolní součet, který vám byl odeslán na váš uvedený email při založení nového ticketu (buďte trpěliví, email můžete obdržet i po několika hodinách)
Komunikace přes ticket
Ve chvíli, kdy obdržíte odpověď od kompetentní osoby a chcete pokračovat v diskuzi, neotvírejte nový ticket, ale odpovězte přes ticket, který již existuje v historii ticketu přihlášením se pomocí klíče a kontrolního součtu.
POZOR ! Kontaktovat herní obsluhu můžete samozřejmě v jazyce českém, slovenském a je tolerován jazyk anglický, ale při kontaktu ohledně plateb je třeba komunikovat v angličtině či němčině. Samozřejmě je nadále možné kontaktovat team i již zaběhlou cestou /PM,email,IRC.